blogger visitor counter
online counter
Selamat datang kepada semua para blogger
Tujuan blog ini ialah ingin membantu para blogger berkongsi dan membantu blogger yang lain.
Blog ini masih baru dibina dan memerlukan sokongan para blogger untuk terus menghidupkan blog ini.
Disini kami menyediakan ruang untuk anda berkongsi link blog anda.
Dan kami juga menyediakan ruang chat untuk anda bersembang bersama blogger yang lain.
Jika anda mempunyai sebarang idea, sila berikan idea anda di kotak yang telah disediakan.
Sokongan anda amatlah kami hargai.
Link4Ads

Kenapa Link4Ads ?

Share
Link4Ads adalah satu laman blog untuk semua para blogger berkongsi apa-apa sahaja.Tujuan blog ini dibina untuk lebih memudahkan blogger-blogger baru mahupun yang veteran.
Misi kami disini ingin menyatukan idea baru dan meningkatkan prestasi blog anda biarpun anda baru menceburi bidang ini mahupun sudah lama.

Selalunya banyak para blogger yang baru tidak tahu bagaimana ingin menapatkan pelawat dan follower yang ramai.Mungkin kami disini dapat membantu anda untuk mendapatkan apa yang anda inginkan seperti diatas.
Kami bukannya berasal dari blogger-blogger yang telah berjaya,tetapi kami hanya seperti anda dan ingin membantu anda untuk terus mencapai sesuatu yang anda inginkan.

Kami menyediakan "Chat Box" kerana,ia mungkin dapat menghilangkan bosan anda semasa anda membuat blogwalking ataupun anda bosan di tempat kerja.Pernahkah anda terfikir bahawa blogger yang telah mempunyai beribu-ribu follower dan pelawat setiap hari akan melawat blog anda?
Kami ingin berkongsi sedikit komen dari segelintir blogger,
"Saye ni baru je blajar nak buat blogging money,tapi saye taktau lah mcm mane nak start benda ni.Bukan senang nak cari orang yang boleh ajar mcm mane nak buat benda ni sebab ilmu sekarang pun kena beli."
"Aku dah blogging dekat 1 tahun,tapi follower aku tak sampai pun 200 orang.Apelagi visitor aku?Sehari paling tinggi yang pernah aku ingat 23orang je yang masuk.Macam mana ek nak tinggikan lagi visitor&follower?Nak tanya blogger yang dah power2 belum tentu nak jawb pertanyaan budak baru mcm aku ni.Biarpun aku dekat 1 tahun buat benda ni,tapi aku tetap rasa aku ni mcm budak baru buat blog semalam."
"Aku baru je 3bulan berblogging ni,kebetulan pulak member aku ada ajar mcm mana nak buat duit guna blog.Tapi masalahnya dia tak ajar habis pun,yang dia ajar letak iklan je dan tunggu lah earning naik pelan2.Nak diikutkan,tiap2 minggu dia asyik tunjuk je dia punya earning kat aku.Hmm bila aku suruh ajar dia pulak mintak habuan.So patut ke aku continue benda ni atau aku stop je senang?"
Apa yang anda rasa jika anda di tempat mereka?
Sebenarnya bukan semua blogger yang dah lama kedekut ilmu,cuma mereka tidak mempunyai banyak masa untuk mengajar satu demi satu.
Mungkin anda boleh menggunakan "TUTORIAL" dari mana-mana blog yang ada.Jika disini ada beberapa blogger yang baik hati ingin memimbing anda,terima dengan penuh semangat dan berterima kasih pada mereka.

Kami akan menambah lagi beberapa bahagia untuk anda semua akan datang kerana kami perlukan masa dan idea daripada anda.

Keselesaan anda adalah matlamat kami.
Kerjasama anda amatlah kami hargai,
Jangan sombong jangan berdengki,
Tanpa sokongan anda siapalah kami.


MULA REGISTER DISINI!

No comments:

Post a Comment